Måndag

Ny vecka, igen. Tiden går så fort. Har drömt om Paris hela dagen, gått och nynnat på trevliga låtar, träffat snygga målare och njutit av livet i fulla drag helt enkelt. Idag har varit en bra dag. Vädret har varit kanon. Det är såhär hösten ska vara, lite kallare är också helt okej, så man kan gå runt med skinnjackan, en gigantisk halsduk och en söt liten mössa. Då är livet allt bra trevligt.

I morgon ska jag och paps åka och ta bort mina stygn, skönt! Då kanske man kan få klia lite försiktigt sen. Just nu håller jag på att bli mer eller mindre galen på mina stygn. Men så är det väl. Har varit utan smink i en vecka och jag bryr mig faktiskt inte. Känns skönt att kunna klia sig överallt utan att vara rädd för att det ska kleta ut. Tror det blir en vända i tälje i morgon, kolla om jag kan hitta lite ansiktsskrubb och ansiktsvatten. Har inte kunnat tvätta ansiktet ordentligt då det har gjort så förbannat ont så i morgon blir det en ordentlig rengöring! Har man ett rent och fint ansikte känner man sig automatiskt fräschare.

Sitter och kollar på lägenheter i Paris nu, det är så roligt att kolla, fantisera och sen bygga upp värsta historien. Jag gillar sånt!

See yah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0