Måste vakna. VAKNA!

Rubriken tillägnar jag Frida, hon som så fint satte den i ord idag på bussen.

Dagen har sett ut på följande vis.. Hoppade på bussen i dag vid 12 och skulle till TG för lite snack med gamla lärare. Otroligt trevligt att träffa Martin, Bella, Hedda och coach. Det värmde jättemycket att dom blev så glada över att se oss. Vi spelade basket med coach, pratade i säkert 40 min med Martin och ett tag med Bella också. Väldigt skönt att täffa dom!


Det blev en väldigt lång paus här..Sorry. Efter TG mötte jag upp Frida i tälje. Vi kollade runt lite och rundade av med mat på Nancy´s. Ytterst trevligt alltså. Visar de jag köpte i morgon för om några timmar kommer mams, paps och kanske syster och sjunger för mig (japp, jag fyller år). Jag har också några ärenden i stan att göra och jag måste duscha innan så ingen sovmorgon i morgon heller! Måste också städa, ut med hunden och baka innan alla kommer så det är fullt upp. Tur att Ida kommer tidigare för vi ska kolla på lägenheter så hon kan säkert ge mig ett handtag om jag inte klarar trycket. Dags för sängen då mina trogna läsare.

Ibland behöver man en bitchslap för att vakna


Kommentarer
Postat av: Jenny

GRATTIS SANNUR :D:D:D:D

2009-09-25 @ 10:48:47
Postat av: Maria

Grattis! (lite i efterskott, men bara 28 min här haha). Ilse berättade om Paris också. så grattis till det med! Hoppas du får en bra kväll på krogen ikväll PUSS

2009-09-26 @ 09:30:49
URL: http://mariaincalifornia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0