Monday

Måndag idag! Har varit på bibblan och reserverat en grundkurs i franska, den kommer troligen nästa vecka. Jag lämnade filmen på videospåret och så passade jag på att låna Dick Sundvalls bok om Peter Rätz (infiltratör och undercover agent) på bibblan. Har snart läst klart den och fy vad den är bra. Jag tycker att infiltration och undercover är så spännande! Slänger säkert upp en liten sammanfattning senare. Det är pirates idag, 21 på kanal 9. Efter som det är min mans film borde jag kolla, däremot borde jag duscha. Kanske basta så jag lugnar ner mig lite från helgens händelser och förbereder mig för operationen i morgon. 8.15 sätter vi igång, fy fan vad tidigt jag måste gå upp...

Smell yah later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0