Natti natti

Nu ska jag kasta mig i sängen med lite Henning Mankell och hoppas att poliserna kommer någonstans i sin utredning. Idag har varit en skön dag. I morgon drar jag till tälje för möte med Lena och sen ska jag och Frida gymma. Jag har redan ångest för jag är inte alls i form. Längtar tillbaka lite till sista "terminen" med fotbollen. Alla hade så sjukt bra kondis så det var därför vi vann, vi sprang skiten ur alla andra. Ja det var tider det.

Kollade på idol på nätet också. Tyckte det var ett trevligt avsnitt. Jag vill verkligen kunna sjunga eller rita så fantastiskt att alla trillar av stolen. Men jag kan inte det. Så det blir inget med det.. Vilket suger. Peyton i One Tree Hill ritar så sjukt bra, jag vill kunna rita som henne. Det vore något mina vänner. Jag har en bild i mitt huvud men jag försöker inte ens få ner den på papper för man skrattar bara. Liksom hur dålig är man inte om man får streckgubbar att se konstiga ut? Ida menade att min talang är att jag får människor att skratta. Men skrattar folk åt mig eller med mig? Det vore lite roligt att veta. Jag och Ida pratade alltså om talanger idag. Det var inte så lätt att komma på något jag är riktigt riktigt bra på, för jag tycker inte att det finns något. Poet är jag inte heller. Det är väl helt enkelt så att jag inte är en så djup person. Men alla kan inte vara esteter heller. Hade en gång en guldig bok med texter i, jag var stolt över den boken. Vissa texter hade jag skrivit själv och andra hade jag hittat. Nu vet jag inte vart den är. Får kanske leta efter den guldiga boken. I den finns de mörkaste tiderna i mitt liv, om man nu kan kalla dem mörka. Det vore spännande att kolla igenom och se hur jag har ändrats. Skiter i Mankell och letar efter den guldiga boken istället!

Puss och godnatt alla som läser <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0