Ny vecka

Måndag igen, fort det går. Dagen har jag spenderat i skogen med min hund och sen läsandes vecko revyn i köket. I morgon ska jag käka lunch med mormor och morfar, dom är inte hemma på min födelsedag (dom drar till Cypern, kul, verkligen) så vi tar det i morgon. Kommer bli riktigt trevligt känner jag! Pappa har kommit hem och jag hoppas han planerar för något riktigt gott till middag ikväll, jag är sjukt hungrig. Ikväll är det Anna Anka med hela svenska folket men antagligen blir det CSI NY hemma hos min familj... Men jag är inte så ledsen faktiskt, hoho! Känner också att Herr Markus Zeiher kan ta sig till sitt arbete och svara på vårat mail. Jag börjar bli lite nervös, när han svarat vet vi liksom hur det blir. Om vi flyttar eller inte. Om vi drar till Paris - städernas stad eller inte. Jo nervös är jag allt! So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0