osv

Tror det blir till att hyra en film och köpa sig lite naturgodis till ikväll. Då är frågan vad man ska se för film, alltid lika jobbigt. Hannah Montana får dom inte börja hyra ut förens nästa vecka så jag får vänta med den. Då bli Ida glad och hoppas väl att jag har kommit över Hannah Montana tills dess, men nejnej. Den filmen ska jag se.  Har inte gjort något alls idag förutom att sitta vid datorn och vänta på plinget.. det har fortfarande inte kommit.

I morgon blir det bibblan med Molly, förhoppningsvis hittar jag någon franska för nybörjare! Känns som jag verkligen måste sätta igång med det snart! Börjar känna mig lite stressad faktiskt. Hur som haver, jag har beställt hem säsong 3 av 21 jumpstreet på CDON, längtar till den kommer! Man kanske ska fixa kort på kortet nu när man


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0