Privat- och företags ekologi.

Ja det är det jag håller på med nu när jag är på Ekolådan. Idag ringde Catrine vid 8 och klockan 9 satte jag igång med dagens arbete. Jag hade dessvärre lite problem med att sova igår så jag hoppades att jag skulle slippa jobba, men det gick fint..Fram till att klockan var 2 då sackade jag ihop och somnade nästan på min plats, inte coolt. Kvart över 6 var det iaf dags att gå hem. Snälla pappa kom och hämtade mig. Jag dog lite i bilen och pallade nästan inte att tugga maten... Nu sitter jag här, med halsduk, mössa och halspastiller! Jag är sjuk. Inte heller coolt. Tíll House ska jag göra en kopp varm choklad och kanske en macka. Jag vill inte bli sjuk nu, nejnej. Imorgon skulle jag ha fikat med Malin men jag ska jobba så jag måste tyvärr ställa in våran dejt, vilket suger. Ska jobba på torsdag också, moneymoney. Hoho! Jag förväntas dyka upp vid 07.00, jag ser inte fram emot att bege mig ut i kylan i morgon.. Men måste man så måste man. Klart jag ställer upp när mina kollegor behöver mig! Måste också säga att jag är lite stolt över att jag faktiskt hänger med, mamma berättade att det skulle gå så fort att jag nästan inte skulle hinna kissa och alla som känner mig vet att jag måste kissa!

Ska nog kolla på det sista avsnittet av House så jag är helt uppdaterad senare ikväll (vore ytterst pinsamt om man skulle glömma någon viktig detalj)

Smell yah later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0