Rubrik

Hatar att komma på någon rivig rubrik, brukar alltid skriva den sist för att jag aldrig vet vad jag ska skriva. Fantasin är noll idag, uppenbarligen så roligare än rubrik blir det inte! har gjort designen till Malins blogg idag, den blev bra om jag får säga det själv. Hoppas bara att hon gillar den, annars får jag göra om!

Idag blev det en tripp till Ida för lite snack om... ja. Och sen skulle vi öva på våra McQuaid hälsningar, nu sitter dom som handen i handsken, eller "like a glaaaav" som M sa en gång. Hur som helst, jag åkte hem till mitt hus och bunkern. Men först unnade jag mig lite lyx, domdom, ett paket krav vindruvor och en loka från konsum. Gott! Fast vindruvorna smakade inte så mycket så det var lite fail. But that´s life i guess. Min kära kusin kom förbi och pratade lite skit, alltid trevligt att bli uppdaterad med lite skvaller och annat från hans umgängeskrets. Han skickade lite nummer och sånt till mig, bland annat hans gamla träslödjslärare (!?) och andra kontakter som "jag skulle ha nytta av i framtiden" underbart kände jag. Så nu är min telefonbok lite mer full än innan. Måste faktiskt säga att jag är nöjd med min telefonbok, hehe.

En annan liten detalj är att jag (Ida sluta läsa nu) sitter och lyssnar på Hannah Montana låtar från filmen. Tycker att dom låtarna är lite svängiga faktiskt. Tror faktiskt det var allt från mig idag... Emelie kommer och hämtar sina jeans också, fast det har jag redan skrivit. Nolifer här alltså!

Stay Fresh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0