Söndag

Jobbade igår, slutade vid halv 4 och cyklade sedan hem i rasande fart. Jag skulle ju någonstans! Första gången under alla dessa år på NH som jag hade medvind hem, underbart! Hoppade in i duschen och gjorde mig fab. Tåget gick 16.57 så jag packade min lilla väska och begav mig till stationen. På tåget insåg jag att jag inte hittar till Bromma... inte alls. Kära syster var vänlig nog att berätta för mig vart jag skulle ta vägen. På centralen var hela tunnelbanan avstängd för det hade varit rökbildning tidigare på dagen. Hell no tänkte jag. Men jag promenerade med lätta steg till Hötorget och sen hoppade jag på tunnelbanan. Som sällskap hade jag Emelie i mobilen som ville prata lite. Alltid trevligt när någon slår mig en signal helt spontant. Väl framme skickade jag ett sms och sa att jag var framme. Han kom, han log, han gav mig en kram och jag kände hur bra det här kommer bli. Hans lägenhet var liten, men jag gillar den. Memento var filmen vi skulle se. Jag säger två ord gott folk SE DEN, otroligt bra film faktiskt. Lite svår att fatta i början men det gick så bra så. Sen blev det Transformers på den. Sen blev det lite zappande runt bland alla kanaler och vi fastnade på någon film på sexan. Det struntade vi i så småningom.

Vid halv 1 gick vi till tunnelbanan och jag begav mig hem. 5 minuter senare träffade jag super McCreep och började typ gråta, Ida var i telefonen och tröstade mig. På centralen träffade jag kusin och Alex, dom hade skakat rumpa på The Bridge. Lät som dom hade haft det trevligt. Tog bussen hem från tälje och kastade in handduken vid 3. Väntade på ett pling i telefonen... det har fortfarande inte kommit

                                                      om du förstör det här dödar jag dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0