Svenska Hollywoodfruar

Har precis kikat klart på veckans avsnitt av Svenska Hollywoodfruar. Ett lite små roligt program faktiskt. Anna Anka är ju den mest speciella och efter det första programmet förra veckan delades Sverige upp i lagen: Vi spm älskar Anna Anka och vi som hatar Anna Anka. Jag vet inte riktigt vilket team jag tillhör. Hatar henne gör jag nog inte men älskar gör jag inte heller. Det är lite roligt att se hur dom har det "over there" egentligen. Tycker på ett sätt synd om dom att det enda dom verkar bry sig om (läs slanka Anka) är sin image och hur andra ska se på dom. Kanske är ett ytligt sätt att leva men jag antar att det är så det är. Jag gillar iallafall programmet stenhårt och kommer följa det till sista programmet har sänts.

Snart mat och sen blir det lite tv
Over and out

Anna- Nicole Winter, Anna Anka och Maria Montezami


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0