Hej hopp, har ingen rubrik

Fick en skarp tillsägelse av min kära vän Ida. Hon krävde att jag uppdaterade bloggen. Så nu gör jag det. Vet inte riktigt vad jag ska skriva heller... Min syster var hemma när jag skulle käka lunch. Hon hade gjort ett prov och sen fick hon gå. Trevligt med sällskap. Nu har jag duschat, nästan klätt på mig helt och ska sen iväg och lämna lite böcker på bibblan och sen hämta min franska! Är så pepp på att börja lära mig det nu, ska försöka läsa varje dag hade jag tänkt. 

Var på sjukhuset och tog bort stygn igår också. Det gjorde inte ont men det var verkligen inte skönt. Sen mötte jag upp Ida vid hötorget och vi gick till kungsan och käkade. Det blev en hel del Paris snack för jag berättade om en fantastisk dröm som jag hade haft. Den var helt magisk, drömmde vidare inatt. Jag har nog aldrig velat något så mycket i mitt liv som efter drömmen i natt. Vid 3 var det dags för arbetsförmedlingen så jag satte mig på tåget och åkte till tälje... Fick vänta i 20 min på Lena, min handledare. När hon tillslut kom insåg jag att det här var en beige människa och att vi inte skulle bli det starkaste teamet som funnits. Jag tycker inte om Lena. Hon började bestämma massa saker och tills fredag ska jag ha valt en jobbcoach, jag vill inte ens ha en jobbcoach. Träffade Frida sen för en fika och lite snack. Mycket trevligt! Vi blev sen opepp på bussen för att ett gäng med mogna ungdomar skulle spela musik på alla mobiler... Alla spelade alltså olika låtar och försökte överrösta varandra hela tiden. Vi blev sjukt irriterade men som vuxna, mogna kvinnor höll vi tyst. 

Köpte också en mössa och en halsduk på Monki igår. Mycket snygga måste jag säga! kan lägga upp en bild sen. 

Dags att göra sig färdig och ta med hunden upp till bibblan. Borde kanske städa mitt inte så städade rum idag.. Nej tar det i morgon, måste ju ha något att göra på dagarna!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0