Vinter?

Lördag idag! Underbart! vaknade i morse av ett pling, jag blev glad. Sen somnade jag om. Har duschat och inte gjort så mycket annat. Tänkte ta mig en promenad tidigare men det var så förbannat kallt att jag gick in igen, inte riktigt okej alltså. Träffade Philoctetes igår, stackarn fick lätt öroninflammation när vi satt och kollade på film. Ska försöka få tag på min kusin och se om det är okej att jag och brudarna dyker upp mot kvällen. Det vore trevligt. I morgon blir det nog höstmarknad ute vid Skilleby, det var typ 45 år sen jag var där sist. Är lite mysigt att gå runt och kolla på saker. Bara det inte är - 80 grader... Kanske ska dra ett avsnitt eller två av jumpstreet för att lätta upp stämningen här. Och jag måste sy mina tjocktjock strupor för dom har gått sönder, undrar om familjen kan tänkas ha något rivigt garn, hmm. Jaja!

Smell yah later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0