Zig-zag, cross the floor,shuffle in diagonal

En ny dag som livsnjutare! Underbart... Vaknade 10, käkade frukost, läste tidningen (hela tidningen, verkligen ALLT! det tar längre tid nämligen), låste upp altandörren till min hund så hon kunde fläkta sig i den lätta stormen som blåste över oss idag. Sen slängde jag ihop en kladdis för att Emelie skulle komma. Den blev lite fail men god. Emelie kom och vi pratade skit. När pappa kom hem hjälpte jag honom att lasta på släpet för han skulle till tippen, sen gasade vi iväg till tippen och sen till ica. Pannkakor skulle det tillagas och jag var sjukt pepp! Gott blev det och nu sitter jag här. Funderar på att basta och ta det lite chill... tror nog det. Juste! Jag tänkte börja med franskan idag, men insåg att jag hade lånat en bok för dom som har passerat nybörjar stadiet, alltså inte jag! Så det blev inget av det heller.. pust och stön. Det blir helt enkelt bibblan i morgon för att göra ett nytt försök. I morgon ska jag supersöka jobb. Måste ha ett jobb! Börjar snart klättra på väggarna, mer än jag redan gör alltså.

Träffar kanske A på lördag, det vore väldigt trevligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0